Kansen voor het MKB bij inkoop en aanbesteden 17-11-2016

bzw-17-11-2016
Genodigden
Externe (markt)partijen, zoals ondernemers en interne stakeholders binnen de gemeente Breda en aangrenzende gemeenten
Datum
17-11-2016
Tijd
07:30 – 11:30 uur
Locatie
Chassé Theater NV
Claudius Prinsenlaan 8
4811 DK  Breda

De gemeente en BZW nodigen u van harte uit voor een leveranciersbijeenkomst. Deze bijeenkomst is voor ondernemers een unieke mogelijkheid om kennis te maken met de Gemeente Breda en het ontmoeten van interne stakeholders.

Tijdens deze bijeenkomst gaan we met u het gesprek aan over het beleid en de werkwijze van de gemeente Breda op het gebied van inkoop en aanbesteden. Tevens hopen wij u een beeld te geven van uw kansen en mogelijkheden bij overheidsopdrachten.

Omschrijving
07.30 – 08.30 uur Netwerk-ontbijt
08.30 – 08.45 uur Opening
08.45 – 09.15 uur Aanbesteden: het spel en de regels
09.15 – 09.45 uur Waaraan en op welke wijze wordt het geld van Breda uitgegeven?
09.45 – 10.15 uur Netwerk-koffie
10.15 – 10.45 uur Social Return / MVI
10.45 – 10.50 uur Afsluiting
10.50 – 11.30 uur Einde en netwerk mogelijkheidMeld u aan voor dit event. De toegang is kosteloos. Er is ruimte voor ca. 150 deelnemers. Meld u dus snel per e-mail aan Schoormans@bzw.nl